מדיניות הפרטיות

מדיניות פרטיות זו קובעת את האופן בו YTpals אוספת, משתמשת, מתחזקת וחושפת מידע שנאסף ממשתמשים (כל אחד מהם, "משתמש") של אתר https://www.ytpals.com ("אתר"). מדיניות פרטיות זו חלה על האתר ועל כל המוצרים והשירותים המוצעים על ידי YTpals.

מידע זיהוי אישי

אנו עשויים לאסוף מידע מזהים אישי ממשתמשים במגוון דרכים, כולל, אך לא רק, כאשר משתמשים מבקרים באתר שלנו, נרשמים באתר, מבצעים הזמנה, נרשמים לניוזלטר, ממלאים טופס ובקשר עם פעילויות, שירותים, תכונות או משאבים אחרים שאנו מעמידים לרשותנו באתר שלנו. משתמשים עשויים להתבקש, לפי הצורך, שם, כתובת דוא"ל, כתובת דואר. איננו אוספים מידע על כרטיסי אשראי. עם זאת, משתמשים רשאים לבקר באתרנו באופן אנונימי. אנו אוספים מידע זיהוי אישי ממשתמשים רק אם הם יגישו לנו מידע מרצונו. משתמשים תמיד יכולים לסרב למסור מידע זיהוי אישי, אלא שהוא עשוי למנוע מהם לעסוק בפעילויות מסוימות הקשורות לאתר.

מידע זיהוי לא אישי

אנו עשויים לאסוף מידע זיהוי לא אישי על משתמשים בכל פעם שהם באים במגע עם האתר שלנו. מידע זיהוי לא אישי עשוי לכלול את שם הדפדפן, סוג המחשב ומידע טכני אודות אמצעים המשתמשים בחיבור לאתר שלנו, כגון מערכת ההפעלה וספקי שירותי האינטרנט מנוצלים ומידע דומה אחר.

עוגיות דפדפן האינטרנט

האתר שלנו יכול להשתמש "cookies" כדי לשפר את חוויית המשתמש. דפדפן האינטרנט של המשתמש מציב עוגיות בכונן הקשיח שלהם למטרות רישומים ולפעמים כדי לעקוב אחר מידע עליהם. משתמש יכול לבחור להגדיר את דפדפן האינטרנט שלהם לסרב עוגיות, או כדי לקבל התראה כאשר עוגיות נשלחות. אם הם עושים זאת, יש לציין כי חלקים מסוימים של האתר לא יכולים לתפקד כראוי.

כיצד אנו משתמשים במידע שנאסף

YTpals רשאית לאסוף ולהשתמש במידע אישי של משתמשים למטרות הבאות:

- לשיפור שירות הלקוחות: מידע שאתה מספק עוזר לנו לענות לבקשות שירות הלקוחות שלך ולתמיכה בצרכים יעילים יותר.
- לשיפור האתר שלנו: אנו עשויים להשתמש במשוב שאתה מספק כדי לשפר את המוצרים והשירותים שלנו.

- לנהל קידום, תחרות, סקר או תכונה אחרת באתר: כדי לשלוח למשתמשים מידע שהם הסכימו לקבל אודות נושאים שלדעתנו יעניינו אותם.

- לשליחת דוא"ל תקופתי: אנו עשויים להשתמש בכתובת הדוא"ל כדי לשלוח פרטי משתמש ועדכונים הנוגעים להזמנתם. זה עשוי לשמש גם כדי לענות על פניות, שאלות ו / או בקשות אחרות שלהם. אם המשתמש מחליט להצטרף לרשימת התפוצה שלנו, הוא יקבל דוא"ל שעשוי לכלול חדשות חברה, עדכונים, מידע בנושא מוצרים או שירותים קשורים וכו '. אם בכל עת המשתמש ירצה לבטל את המנוי לקבל דוא"ל עתידי, אנו כוללים פרטים בטל את ההרשמה בתחתית כל דוא"ל.

איך להגן על המידע שלך

אנו לאמץ את נהלי איסוף הנתונים מתאימים, אחסון ועיבוד ואמצעי אבטחה כדי להגן מפני גישה לא מורשה, שינוי, גילוי או הרס של המידע אישי, שם המשתמש, הסיסמה, מידע העסקה והנתונים המאוחסנים באתר שלנו.

חילופי נתונים רגישים ופרטיים בין האתר למשתמשים בו מתרחשים דרך ערוץ תקשורת מאובטח על ידי SSL ומוצפן ומוגן באמצעות חתימות דיגיטליות.

שיתוף המידע האישי שלך

אנחנו לא למכור, לסחור, או לשכור משתמשי מידע זיהוי אישי לאחרים. אנו עשויים לחלוק מידע דמוגרפי מצטבר הגנרית לא קשור כל מידע זיהוי אישי לגבי מבקרים ומשתמשים עם השותפים העסקיים שלנו, שותפים אמינים ומפרסמים למטרות שתוארו לעיל ל.

שינויים במדיניות פרטיות זו

ל- YTpals שיקול הדעת לעדכן מדיניות פרטיות זו בכל עת. כשאנו עושים זאת, נשנה את התאריך המעודכן בתחתית עמוד זה. אנו ממליצים למשתמשים לבדוק לעתים קרובות בדף זה אם יש שינויים כדי להישאר מעודכן לגבי האופן בו אנו עוזרים בהגנה על המידע האישי שאנו אוספים. אתה מאשר ומסכים כי באחריותך לבדוק מדיניות פרטיות זו מעת לעת ולהיות מודע לשינויים.

קבלתך לתנאים אלה

על ידי שימוש באתר זה, אתה מביע את הסכמתה של מדיניות זו שלך. אם אינך מסכים למדיניות זו, אנא אל תשתמש באתר שלנו. המשך השימוש באתר לאחר פרסום שינויים במדיניות זו ייחשב כקבלה של שינויים אלה שלך.

יצירת קשר איתנו

אם יש לך שאלות בנוגע למדיניות פרטיות זו, את שיטות העבודה של אתר זה, או במגעים שלך עם אתר זה, אנא פנה אלינו בכתובת:

YTpals
https://www.ytpals.com
support@ytpals.zendesk.com

מסמך זה עודכן לאחרונה ב- 22, 2019 בינואר

מישהו ב נרכש
לִפנֵי