מדיניות החזרים

אנו מציעים מוצרים בלתי מוחשיים בלתי מוחשיים. כלקוח אתה אחראי להבנת זאת ברכישת מוצר / שירות באתר שלנו.

צור קשר עם תמיכת הלקוחות

ניתן לפתור 99% מהבעיות באמצעות אימייל פשוט. אנו מבקשים שתפנה אלינו באמצעות שלנו צור קשר עמוד. מחלקת שירות הלקוחות שלנו תחזור אליך תוך 24-72 (בדרך כלל פחות מ- 24 שעות) עם סקירת הדאגה שלך ופתרון.

בקשות להחזר זכאיות

● אי מסירת המוצר / השירות:

במקרים מסוימים זמני התהליך הם איטית יותר, ולוקח קצת יותר זמן עד שההזמנה שלך תסתיים. במקרה זה, אנו ממליצים ליצור קשר לקבלת סיוע. תביעות בגין אי מסירה חייבות להיות מוגשות למחלקת שירות הלקוחות שלנו בכתב תוך 7 יום מיום ביצוע ההזמנה.

● מוצר שלא כפי שתואר:

יש לדווח על בעיות כאלה למחלקת שירות הלקוחות שלנו תוך 7 ימים מיום הרכישה. יש לספק ראיות ברורות המוכיחות כי המוצר / השירות שנרכש אינם כמתואר באתר. תלונות אשר מבוססות אך ורק על ציפיותיו השגויות או רצונו המזויפות של הלקוח אינן מכבדות.

● מדיניות ביטול מנויים:

כשאתה רוכש מנוי ארגוני, עלית או סלבריטאי, תחויב באופן אוטומטי באותו יום בכל חודש. אם בשלב מסוים אינך זקוק עוד למנוי שלך ל- YTpals, שלח לנו הודעה דרך שלנו צור קשר ואנחנו נקבע כי חשבונך יפוג בתום המינוי לחודש הנוכחי. אתם מוזמנים לבטל את המנוי בכל עת. אם לדוגמה, נרשמת ב- 23rd בספטמבר, אך כתבת לנו על ביטול חשבונך מספר שבועות לאחר מכן באוקטובר 10th, נקבע כי חשבונך יבטל ב- 23rd אוקטובר, שיהיה סוף המינוי לחודש הנוכחי שלך. אם אתה מעדיף ביטול מיידי, פשוט הודע לנו ואנחנו יכולים לעשות זאת גם עבורך. אינך מחויב להישאר מנוי למשך פרק זמן כלשהו, ​​אך תצטרך לכתוב לנו כשאתה מוכן לבטל. לאחר מכן נטפל בזה ונשלח לך הודעת אישור.

● מדיניות החזר מנויים:

אם אתה רוכש תוכנית מנוי ואינך מרוצה מהשירות מכל סיבה שהיא, אנא פנה אלינו תוך 7 ימים מיום תשלום המנוי שלך ונחזיר לך את המנוי באופן מלא ונבטל. אם תיצור איתנו קשר יותר מ- 7 ימים לאחר שבוצע תשלום המנוי שלך ותבקש החזר, הצוות שלנו יבדוק את חשבונך ואם אנו רואים לנכון, יחזיר לך את ההזמנה במלואה. במהלך 7 הימים האחרונים אינך זכאי להחזר.

מחויב לסיפוק

אנו עומדים מאחורי המוצרים שלנו, ואנו גאים לספק את שירותי האיכות הגבוהה ביותר בתחום המדיה החברתית כיום. אנחנו לא יכולים תמיד להציע החזר, אבל אם בתוך 7 ימים אתה לא מרוצה עם ההזמנה שלך פשוט צור קשר ואנו נמצא פתרון לדאגות שלך.

מישהו ב נרכש
לִפנֵי