קנה שעות צפייה של YouTube

100% מובטחת משלוח

מה היתרונות של קניית שעות הצפייה ב- YouTube?

  • ✅ עליך לשלוח סרטון אחד באורך 15 דקות ומעלה
  • ✅ עוזר לך להגיע לשעות 4,000 לייצור רווחים מהערוץ שלך
  • ✅ שעות צפייה עוזרות בהגדלת דירוג החיפוש ב- YouTube וב- Google
  • ✅ השירות מתחיל בשעות 24-72 ונמשך יום יום עד לסיום
  • ✅ משלוח מהיר מובטחת
מה היתרונות של קניית שעות הצפייה ב- YouTube?

דרכים מהירות להגביר את שעות הצפייה ב-YouTube

דרכים מהירות להגביר את שעות הצפייה ב-YouTube

לפי דיווח של סטטיסטה, יותר מ-500 שעות של סרטונים מועלים ליוטיוב בכל דקה. עם כל כך הרבה תוכן, תהליך ההמלצה על תוצאות חיפוש רלוונטיות נעשה קשה יותר. עד כמה שנים לאחור, YouTube נהג להסתמך על מספר הצפיות בסרטונים כדי להתאים את תוצאות החיפוש והסרטונים המומלצים. קריטריוני השיפוט של YouTube השתנו, וכרגע, YouTube לוקח בחשבון מדדים רבים כדי לסדר את תוצאות החיפוש.

המדד 'זמן צפייה' נחשב לגורם מספר אחד לקביעת הדירוג ב-YouTube. YouTube בודק את משך הזמן שאנשים מבלים בצפייה בסרטונים והאם הם מקיימים אינטראקציה עם הסרטונים שלך. זה לא רק על צפיות, זה על כמה זמן האנשים נשארים מכור לסרטונים שלך. אמנם קל להגדיל את הצפיות, אבל זה יכול להיות קשה להגדיל את זמן הצפייה באופן אורגני. זה המקום שבו YTpals יכולים לעזור לך. אתה יכול קנה שעות צפייה ביוטיוב מ-YTpals כדי להגדיל את דירוג החיפוש ב-YouTube ו-Google של הסרטונים שלך.

מדריך מקיף לזמן צפייה

זמן צפייה הוא מדד שקובע כמה זמן התוכן שלך שומר על הצופים מעורבים. כדי להגדיל את זמן הצפייה שלך תצטרך להפוך את הסרטונים שלך לגלויים יותר עבור הצופים. לפני שנגיע לדרכים להגדלת זמן הצפייה, הבה נסתכל בקצרה על ההיסטוריה של אלגוריתם הדירוג של YouTube.

עד 2012, המדד העיקרי להצלחה של סרטון נחשב לספירת הצפיות. דירוג הסרטונים נקבע לפי מספר הצפיות שנצבר. זה הוביל לשימוש מוגבר בשימוש בפיתיונות קליקים, עם כותרות ותמונות ממוזערות של סרטונים שעסקו בעיקר בקבלת קליקים. למרות שסרטוני הקליקים הללו יקבלו מספר רב של צפיות, שיעור שימור הקהל יהיה נמוך מאוד. שיעור הנטישה הגבוה הצביע על כך שהמשתמשים לא היו מרוצים מההצעה. כתוצאה מכך, התברר שספירת הצפיות אינה האינדיקציה הטובה ביותר לאיכות או לרלוונטיות של סרטון.

יוטיוב הבינה שמדד טוב יותר לסרטון הוא משך הזמן שמשתמש מקדיש לסרטון. כאשר צופה צופה בסרטון כל הדרך עד הסוף, זה מעיד על רמת שביעות רצון גבוהה יותר. מכיוון שרוב ההכנסות מ-YouTube נוצרות מפרסומות, הגיוני שזה ירצה שהצופים יצפו בסרטונים זמן רב ככל האפשר. מפרסמים מכירים ביוטיוב בזכות המלאי האיכותי שלו והעובדה שהוא יעד יומי לצפייה בסרטונים עבור הקהל.

באוקטובר 2012 הושק האלגוריתם החדש של YouTube. האלגוריתם החדש הזה, המבוסס על 'זמן צפייה' לקח בחשבון סרטונים שהשאירו את הצופים מעורבים. יוטיוב החלה להתאים את דירוג הסרטונים ותגמלה את אלו שהוכיחו את עצמם כמושכים ושמרו על הצופים ביוטיוב למשך הזמן הארוך ביותר. עם האלגוריתם החדש, ספירת הצפיות לא נחשבה עוד כקובעת לדירוג התוכן.

מהו זמן צפייה?

זמן צפייה הוא בין המדדים הרבים ש-YouTube משתמשת בהם לצורך קידום אתרים. YouTube מתאר את זמן הצפייה כזמן המצטבר של הצופים שלך בצפייה בסרטון. ה-YouTube Creator Playbook גם קובע שהסרטונים שמגדילים את זמן הצפייה באתר מותאמים להופיע גבוה יותר בתוצאות החיפוש ובסרטונים המוצעים. אין אסטרטגיה אחת שניתן להשתמש בה כדי להעלות את הערך של הערוץ והסרטונים שלך בעיני הצופים. זה דורש גישה מרובה. אתה יכול אפילו לקנות שעות צפייה ביוטיוב מ-YTpals. לפני שנגיע לזה, יש כמה דברים לגבי זמן הצפייה ב-YouTube שכדאי להכיר.

ראשית, שיעור שימור הקהל ודקות הצפייה המשוערות הם שני גורמים הקשורים זה לזה. משך הזמן שהצופים מבלים בתוכן שלך נמדד בדקות או שניות. שיעור שימור הקהל מתייחס לזמן הממוצע שצופה מבלה בתוכן שלך. שיעור שימור גבוה מעיד על יכולת הסרטון להחזיק את תשומת הלב של המשתמש. YouTube מתבונן באופן שבו הסרטון שלך תורם לזמן הצפייה של משתמש באתר.

שנית, YouTube מעדיף זמן צפייה לכל הפעלה של משתמש. זמן צפייה לא עוסק רק בכמות הסרטון שלך שנצפה אלא בתרומה של הסרטון שלך לזמן הצפייה של משתמש מסוים ב-YouTube. זמן ההפעלה הספציפי לצופה חשוב ביותר עבור YouTube, שכן המטרה העיקרית שלהם היא לשמור על הצופים מרוצים ומעורבים באתר לתקופות ארוכות יותר.
לא תקבל את הפרס מזמן הצפייה אם תרחיב סרטון של 30 שניות לסרטון של 20 דקות. המפתח הוא ליצור סרטונים מרתקים שגורמים לצופים להישאר לאורך זמן. יוטיוב בוחנת תוכן שמגדיל את זמן הצפייה של המשתמשים באתר.

דוגמה להבנת זמן הצפייה של YouTube

משתמש מחפש משהו מסוים ביוטיוב וצופה קודם כל בסרטון שלך. לאחר מכן, המשתמש צופה בסדרה של סרטונים קשורים. במקרה זה, זמן הצפייה יכלול את זמן הצפייה בסשן שהושקע בסדרת סרטונים זו. זמן הצפייה יושפע לרעה אם הצופים יעזבו את הסרטון וימשיכו לבצע חיפוש נוסף. זמן הצפייה יושפע לטובה אם סשן צפייה חדש ב-YouTube נוצר על ידי תוכן הווידאו שלך. לדוגמה, ההשפעה של יוטיובר מבוסס תגרום להפעלות צפייה כאשר המשתמשים יעברו לצפות בסרטוני יוטיוב קשורים אחרים.

החשיבות של זמן צפייה ב-YouTube

עכשיו כשאנחנו יודעים על זמן צפייה, הבה נסתכל על החשיבות של זמן צפייה עבור יוצר תוכן -

  1. תוכן באיכות גבוהה: כאשר הצופים נשארים בסרטונים שלך עד הסוף, זה מעיד על העובדה שהתוכן שלך ב-YouTube הוא באיכות גבוהה. בסופו של דבר יוטיוב יעדיף את הסרטונים שלך ויגדיל את דירוגם על ידי קידום אותם כסרטונים מוצעים.
  2. Monetization: כדי להרוויח כסף ב-YouTube על ידי שותפות דרך AdSense, חשוב שעדי זמן הצפייה שלך יהיו מרשימים. על פי מדיניות חדשה של YouTube, התוכן שלך יצטרך לקבל לפחות 4,000 שעות צפייה מצטברות בשנה ב-YouTube אם אתה רוצה להפיק יתרונות מונטיזציה.
  3. שביעות רצון המשתמש: אם זמן הצפייה בערוץ היוטיוב שלך עולה, זה אומר שהצופים שלך מרוצים מהתוכן שלך. זה מעיד על העובדה שאתה מסוגל למשוך קהל מעורב.

כיצד לגלות את שעות הצפייה בערוץ שלך

לפני שתמצא דרכים להגדיל את זמן הצפייה שלך, חשוב להסתכל על הסטטיסטיקה של הערוץ שלך. לשם כך, עליך לפתוח את סטודיו ליוצרים ב-YouTube ולפתוח את לשונית הניתוח מהתפריט השמאלי. בדף הניתוח, בחר באפשרות "תצוגה של 365 הימים האחרונים בתחתית התרשים. תוכל לראות את סך הדקות שאנשים השקיעו בצפייה בתוכן שלך. אם הנתונים שלך מראים 240,000 או 4,000 שעות, אז עברת בהצלחה את סף המונטיזציה ואתה בדרך הנכונה.

שימוש ב-Analytics כדי להבין את שימור הקהל

הקהל שלך צפוי לרדת באופן עקבי לאורך זמן, אבל יש נקודות מסוימות בסרטון שבהן שימור הקהל שלך עשוי לקבל תפנית חדה כלפי מטה. חשוב לנתח את מדד שימור הקהל כדי להבין את הסיבות לירידה בשימור הקהל בערוץ שלך. תוכל לקבל מידע נוסף על שימור קהל בכרטיסיית הניתוח מתחת לקטע הסקירה הכללית. תוכל למצוא את הפסגות והעמקים בשיעור שימור הקהל, שניתן לתאם עם נקודות ספציפיות בסרטון. ישנן דרכים מסוימות שתוכל למשוך את תשומת הלב של הקהל שלך ב-15 הדקות הראשונות של הסרטון שלך.

הבה נסתכל על כמה מהם.

  1. מגיעים מהר לנקודה: אם הסרטון שלך מסביר נושא מורכב או נותן הדרכה על משהו, הקהל רוצה להגיע לתוכן מיד. אתה עלול בסופו של דבר לכבות את הצופים אם לא תגיע מהר לתוכן הראשי.
  2. הסר מוסיקת מבוא: אם המבוא לסרטון שלך ארוך במיוחד, הצופים עלולים בסופו של דבר לנטוש את הערוץ שלך. בנוסף לכך, כמה יוצרי תוכן מבלים זמן רב בבקשת הצופים "ללחוץ על סמל הפעמון". מומלץ לשמור את המבוא קצר ולתת תצוגה מקדימה קטנה של הדברים שהסרטון שלך ידבר עליהם.
  3. אל תשתמש בפיתיון קליק: חשוב להשתמש בכותרות ותמונות ממוזערות של סרטונים מדויקים שאינם מטעים את הצופים. אם תיצור תוכן קליקבייט, הצופים יתעצבנו ואולי לא יחזרו לערוץ שלך שוב. הדרך השנייה שבה אתה יכול לעורר את הסקרנות של הצופים שלך היא על ידי הצגת טיזר של שיא הנרטיב של הסרטון.

כיצד להגדיל את זמן הצפייה בערוץ היוטיוב שלך

אם הצופים מבלים פרק זמן משמעותי בסרטונים שלך, אז האלגוריתם של YouTube ידגיש את הערוץ והסרטונים שלך בהמלצות החיפוש. יוטיוב גם הסבירה בעבר שהיא תתמקד בסרטונים שמגדילים את זמן ההפעלה של הצופים ביוטיוב. זה לוקח בחשבון לא רק את הסרטון הבא שבו צפה האדם לאחר צפייה בסרטון שלך, אלא את זמן הצפייה של הסרטונים העוקבים לאחר מכן. אין אסטרטגיה אחת שניתן להשתמש בה כדי להגדיל את זמן הצפייה בערוץ שלך. אחת הדרכים היא לקנות שעות צפייה ביוטיוב. אתה יכול גם להשתמש בטיפים הבאים בשילוב עם קניית שעות צפייה, כדי להגדיל את זמן הצפייה בערוץ שלך וגם את זמן הצפייה בסשן של הצופים.

1. הפוך את המבוא של הסרטון שלך לעוצמתי ומרתק

חשוב להתחבר לקהל מההתחלה. לעתים קרובות אומרים ש-15 השניות הראשונות של הסרטון הן קריטיות למשיכת תשומת הלב של הקהל. ספר ההפעלה של YouTube כולל כמה המלצות ליצירת הקדמה עוצמתית, המורכבת מ-

  • פריים ראשון משכנע: הפריים הראשון של הסרטון צריך להיות מושך, בין אם באמצעות אישיות והודעות או באמצעות חזותיים.
  • צור קשר עם הצופים: כדאי לנסות לדבר ישירות עם הצופים, ולהתייחס אליהם בנפרד ולא כקהל.
  • הצית את סקרנותם: אתה יכול לגרום לצופים להיות סקרנים על ידי ביצוע משהו או שאילת שאלה.
  • תצוגה מקדימה של קליפ: אתה יכול להציג תצוגה מקדימה קטנה של הסרטון שאורכה פחות מ-15 שניות. כך הקהל יודע למה לצפות.

סביר יותר שהקהל שלך יישאר בסביבה ויצפה בתוכן שלך כשאתה משתמש בחלקים העשירים בתוכן של הסרטון בהתחלה.

2. אל תשתמש בקליקבייט

עובדה ידועה היא שפתיונות קליקים לא עובדים אם אתה רוצה להגדיל את זמן הצפייה בסרטונים שלך. לעתים קרובות, תהיה להם השפעה הפוכה מכיוון שהצופים יחפשו תוכן אחר אם לא תקיים את ההבטחה. כאשר אתה מספק תמונה ממוזערת וכותרת לסרטון, כדאי לנסות לספק לקהל חלק ממה שהוא היה מצפה מהסרטון. התחלת סרטון עם לוגו או הקדמה מפוארים עשויה להיראות מגניבה, אבל המפתח הוא להגיע לנקודה במהירות.

3. השתמש בתכונת פרקים בסרטונים

ל-YouTube יש תכונה נהדרת המאפשרת לך ליצור פרקים. פרקים לא רק מעולים לפירוק סרטון ארוך לחלקים, אלא הם גם מאפשרים לצופים לראות מה יגיע בהמשך הסרטון. כאשר אתה רוצה לשלב את תכונת הפרקים בסרטון שלך, חשוב להחליט על קטעי הסרטון. לכל קטע או פרק צריך להיות מבוא טוב ונרטיב מעניין. יצירת מתאר גס של הפרק מראש תהיה שימושית ביותר במקרה זה. צעד נוסף שאתה יכול לעשות הוא הוספת הפרקים על סמך חותמות הזמן. כך הצופים יכולים גם לעבור לחותמות זמן שונות כדי לצפות בחלק מסוים בסרטון ארוך.

4. שלבו פסיקת דפוס

הסרטונים שלך צריכים להיות מושכים עבור הצופים אם אתה רוצה להגדיל את זמן הצפייה שלך. שימוש בדפוסים מפריעים יכול להיות אסטרטגיה שימושית מאוד ליצירת סרטונים המשאירים את הצופים מעורבים. לעתים קרובות אנשים משתעממים כשסוגים דומים של חזותיים ונרטיבים חוזרים בסרטון. טכניקות של הפסקת דפוסים כמו שינוי זווית המצלמה, גרפיקה על המסך ו-B-Roll יכולות לתפוס את תשומת הלב של הצופים. פסיקת דפוס היא בעצם טכניקה שמשנה התנהגות, מחשבה או מצב מסוים. טכניקה זו מגובה בפסיכולוגיה התנהגותית ובתכנות נוירו-לשוני. כאשר אתה משלב אלמנטים של הפסקת דפוסים, זה יוצר ויזואליים ונרטיבים המשתנים ללא הרף ומשאירים את הצופים מרותקים.

5. ניתוח תחרותי ומחקר מילות מפתח

אי אפשר להתעלם מהערך של מילות מפתח בתוכן וידאו, וזו הסיבה שחשוב לחקור מילות מפתח ספציפיות ליוטיוב בזמן פרסום הסרטונים שלך. אתה יכול לחקור את מילות המפתח באמצעות כלי מילות מפתח. כל מה שתצטרכו לעשות הוא להקליד נושא הקשור לתוכן ולקבוע את עניין החיפוש של הקהל בהתאם לנפח מילות המפתח. אתה יכול לבצע מחקר מילות מפתח על ידי שימוש בהצעות ההשלמה האוטומטית ב-YouTube.

כמו כן, יש לערוך מדי פעם ניתוח תחרותי כדי לגלות את סוג התוכן שערוצים המתחרים יוצרים. ניתוח תחרותי שימושי ביותר בגילוי תגיות וידאו, מילות מפתח וגם הערות. המידע המופק מהניתוח התחרותי יכול לשמש לפיתוח הבנה של קהל היעד. זה גם עוזר למצוא את פערי התוכן שאתה יכול להשלים עם תוכן הווידאו שלך.

6. השתמש בסיפור בסרטונים שלך

דרך מצוינת לשמור על מעורבות הצופים בסרטונים שלך היא על ידי יצירת סרטונים בצורת סיפור. שימוש בסיפור יכול להיות רעיון מצוין עבור צופים שרוצים לבדר בזמן שהם לומדים. אתה יכול לחשוב על דרכים חדשות וייחודיות להעביר את התוכן שלך בצורה של סיפור. זה ישאיר את הצופים מתעניינים והם ימשיכו לצפות בסרטונים שלך, ויגדילו את זמן הצפייה בתהליך. כשאתה יוצר סרטון, זכור ליצור תוכן שמבדר ומחנך אותך בו זמנית. חשוב לחשוב על הסיפור הן בצורת נרטיב והן בצורת הצגה במצלמה, לא משנה כמה אורך הסרטון.

7. שתפו פעולה עם יוצרי תוכן אחרים

דרך מצוינת להגדיל את זמן הצפייה ב-YouTube היא על ידי שיתוף פעולה עם אנשים בעלי דעות דומות שמבינים את מטרת המותג שלך. כאשר אתה משתף פעולה עם יוצרי תוכן אחרים, אתה יכול למשוך צופים חדשים ולהרחיב את בסיס הקהל שלך. זה בתורו תורם לזמן הצפייה שלך, וזה גם מסייע בהגדלת זמן הצפייה המצטבר של הצופים כשהם לוחצים על תוכן דומה בערוץ של שותף העבודה שלך. יש להתייחס לשיתופי הפעולה הללו כאל שותפויות ולא כאל שיווק משפיע. בעוד ששיווק משפיעים הוא השגת קהל חדש לשירות, שיתופי פעולה הם אותנטיים יותר ומבוססים על ערכים משותפים.

8. סרטונים ארוכים יותר

זמן הצפייה בסרטון מושפע גם מהאורך. בעוד שסרטון ארוך יותר יוכל לקבל כמות משמעותית של זמן צפייה עם מספר צופים בלבד, סרטון קצר יותר יצטרך מספר גדול יותר של צופים כדי לקבל את אותו זמן צפייה. סרטונים ארוכים יותר טובים יותר להגדלת זמן הצפייה, עם זאת, המפתח הוא שהם צריכים להיות מרתקים עבור הצופים. סרטונים ארוכים יותר אלו צריכים להיווצר תוך התחשבות בקהל היעד. זה יהיה שימושי להרחיב חלק מתוכן הווידאו הקצר הקיים שלך. אתה יכול לחשוב על דרכים ייחודיות להרחיב את התוכן. לאחר שמגיעים להצלחת הווריאציות הארוכות יותר, ניתן למחוק את אותו תוכן שקיים בצורה של סרטונים קצרים.

9. צור סדרת סרטונים

דרך מצוינת נוספת להגדיל את זמן הצפייה שלך היא על ידי יצירת סדרת סרטונים. זמן הצפייה שנצבר על ידי סדרה של סרטונים צפוי להיות גדול יותר. הסיבה לכך היא שהצופים ימשיכו לצפות בסרטונים הקשורים. סדרה זו יכולה להתמקד בנושא מסוים או באתגר. זה יכול להיות אפילו בצורת סיפור. אם סדרת הסרטונים שלך מרתקת, הצופים ימשיכו לחזור לתוכן שלך, מה שיגדיל את שעות הצפייה לאורך זמן. בבחירת הנושא של סדרת הסרטונים, מומלץ לבחור את הסרטונים בעלי הכי הרבה צפיות. אתה יכול להשתמש בסרטונים אלה כבסיס ליצירת תוכן חדש.

10. השתמש ב-YouTube Analytics כדי להבין תצוגות מיקרו ומקרו

אתה יכול להפיק תובנות נהדרות לגבי הערוץ שלך מקטע הניתוח של YouTube. תוכל גם לקבל מידע חדש על צפיות המאקרו והמיקרו בערוץ שלך. YouTube Analytics מאפשר לך לצפות במספר הצופים בימים ובשעות. חוץ מזה, ישנה גם אפשרות להסתכל על הנתונים על הסרטונים עצמם. עליך להשתמש בקטע הניתוח כדי לקבוע את זמני הירידה הממוצעים של המשתמשים. זה יעזור לך לפתח הבנה של הדרכים שבהן תוכל להגביר את מעורבות הקהל בסרטונים העתידיים שלך. הדרך היחידה שבה תוכל להפוך תוכן למושך יותר עבור הצופים היא על ידי הבנת הצרכים שלהם, וזה מה ש-YouTube Analytics מספק. אתה יכול להשתמש במידע כדי להתאים את התוכן שלך לפי צרכי הקהל.

11. קביעת הזמן הנכון לפרסום

הסרטונים שלך צריכים להיות ניתנים לגילוי אם אתה רוצה להגדיל את זמן הצפייה בערוץ שלך. לשם כך, הסרטונים צריכים להופיע בהמלצות החיפוש בזמן הנכון. לפי מחקר מקוון, הזמן האידיאלי לפרסם תוכן ביוטיוב הוא בסביבות אמצע אחר הצהריים. הסיבה לכך היא ששעות הצפייה בשיא נחשבות ל-8 בערב. כדי להבטיח שהסרטון שלך יופיע בשעות השיא של הצפייה, עליך להשאיר מספיק זמן כדי שיווספו לאינדקס. הצעה זו עובדת היטב בימי חול, עם זאת, אם אתה רוצה להעלות סרטונים בסופי שבוע, יש ליישם אסטרטגיה אחרת. בסופי שבוע, עדיף לפרסם את הסרטונים קצת יותר מוקדם מכיוון שתעבורת האינטרנט בדרך כלל גבוהה יותר בסופי שבוע.

12. עשה שימוש בפלייליסטים של YouTube

כדי להגדיל את זמן הצפייה, הצופה לא בהכרח צריך לצפות בסרטונים שלך. זמן הצפייה יכול לגדול אם המשתמש צופה בפלייליסט הכולל גם סרטונים של אנשים אחרים. יצירת רשימת השמעה יכולה להיות מאוד מועילה עבורך, מכיוון שהיא מנחה את הצופים הפוטנציאליים לחוויית צפייה לינארית יותר. זה מאפשר לך להשפיע על זמן הצפייה הכולל של המשתמש. ליצירת פלייליסטים, כל מה שאתה צריך לעשות הוא לארגן את הסרטונים שלך ברצף משמעותי, עם אירועים, נושאים, תוכניות וסדרות רלוונטיים כולם במועדון אחד. פלייליסטים גם מגדילים את הסבירות שהסרטונים שלך יופיעו בתוצאות הסרטון המוצעות.

בעת שימוש בתכונת רשימות השמעה, יהיה זה רעיון טוב לייעל אותן לחוויית צפייה טובה יותר. אתה יכול להשתמש בתכונה של זמני התחלה וסיום כך שנקודות ה-'in' ו-'out' של הסרט יצוינו. אתה יכול לקצץ את המבוא והחיצוני של הסרטונים בפלייליסט שלך כדי ליצור חוויה חלקה יותר. כמו כן, זכור להציג את הפלייליסט בנגנים המוטמעים וגם בדף ערוץ היוטיוב. אתה יכול גם לקשר לדף רשימת ההשמעה שלך באמצעות הערות.

13. השתמש בלוחות סוף ובקלפים

יש טריקים שאתה יכול להשתמש כדי שאנשים ימשיכו לצפות בסרטונים שלך במקום ללחוץ מהר מדי. אחד הטריקים הוא שימוש בתכונת הכרטיסים ביוטיוב, המאפשרת למשתמשים להוסיף קישור על מסך הווידאו. קישורי וידאו אלה בצורת כרטיסים מתחברים לסרטון, פלייליסט או ערוץ אחר. כשמשתמשים בתכונת כרטיסי YouTube, זה יהיה רעיון טוב למקם את הכרטיס במקום שבו הקהל נופל בדרך כלל. זה יאפשר לצופה לצפות בסרטון קשור במקום לסיים את זמן הצפייה שלו. שימוש ב- End Slates הוא עוד אפשרות מצוינת להפנות את הצופים לסרטון קשור אחר.

14. שלבו טיזרים

לעתים קרובות, הצופים שלך יכולים לרדת לאחר מספר שניות, במיוחד אם מדובר בסרטון ארוך. ישנן דרכים להבטיח שהצופים שלך יישארו זמן רב יותר. אתה יכול לשקול לשלב טיזרים בתחילת הסרטונים שלך, מה שמסכם את מהות הסרטון שלך. טיזרים אלו יתנו לצופים מושג על מה הם יכולים לצפות מהסרטון.

סיכום

אם משתמשים בו נכון, YouTube יכול להיות פלטפורמה מצוינת לפיתוח קשר רגשי עם צופים פוטנציאליים. כאשר אתה משתמש באסטרטגיות אלו להגדלת זמן הצפייה, לא רק תקבל יותר מנויים וצפיות, אלא זה גם ישפיע על הזיקה של הצופים שלך למותג שלך. אתה יכול גם קנה שעות צפייה ביוטיוב מ-YTpals והשתמש באסטרטגיות אלו ביחד, כדי להגדיל את זמן הצפייה שלך באופן משמעותי. עם שירות Buy YouTube Watch Hours של YTpals, תוכל להגיע ל-4,000 שעות צפייה ב-YouTube, מה שייתן לך הזדמנות לייצר רווחים מהערוץ שלך. השירות יתחיל תוך 24-72 שעות מביצוע ההזמנה.

YTpals מספקת מגוון שירותי פרימיום כדי להפוך את ערוץ YouTube שלך ​​למצליח יותר. לדעת יותר, תיצור איתנו קשר היום!

אנו מציעים שירותי שיווק נוספים ב- YouTube

שֵׁרוּת
מחיר $
₪30

תכונות

  • משלוח מובטחת
  • ערבות מילוי
  • משלוח פרטי ופרטי
  • המסירה מתחילה תוך 24-72 שעות
  • המסירה ממשיכה מדי יום עד להשלמתה
  • רכישה גורפת חד פעמית - לא חוזרת
שֵׁרוּת
מחיר $
₪20
₪60
₪100
₪200
₪350
₪600

תכונות

  • משלוח מובטחת
  • ערבות מילוי
  • משלוח פרטי ופרטי
  • המסירה מתחילה תוך 24-72 שעות
  • המסירה ממשיכה מדי יום עד להשלמתה
  • רכישה גורפת חד פעמית - לא חוזרת
שֵׁרוּת
מחיר $
₪13.50
₪20
₪25
₪40
₪70
₪140
₪270
₪530
₪790
₪1050
₪1550

תכונות

  • משלוח מובטחת
  • ערבות מילוי
  • משלוח פרטי ופרטי
  • המסירה מתחילה תוך 24-72 שעות
  • המסירה ממשיכה מדי יום עד להשלמתה
  • רכישה גורפת חד פעמית - לא חוזרת
שֵׁרוּת
מחיר $
₪20
₪35
₪50
₪80

תכונות

  • משלוח מובטחת
  • ערבות מילוי
  • משלוח פרטי ופרטי
  • המסירה מתחילה תוך 24-72 שעות
  • המסירה ממשיכה מדי יום עד להשלמתה
  • רכישה גורפת חד פעמית - לא חוזרת
שֵׁרוּת
מחיר $
₪60
₪180
₪300
₪450
₪700

תכונות

  • משלוח מובטחת
  • ערבות מילוי
  • משלוח פרטי ופרטי
  • המסירה מתחילה תוך 24-72 שעות
  • המסירה ממשיכה מדי יום עד להשלמתה
  • רכישה גורפת חד פעמית - לא חוזרת
שֵׁרוּת
מחיר $
₪30
₪50
₪80
₪130
₪250

תכונות

  • משלוח מובטחת
  • ערבות מילוי
  • משלוח פרטי ופרטי
  • המסירה מתחילה תוך 24-72 שעות
  • המסירה ממשיכה מדי יום עד להשלמתה
  • רכישה גורפת חד פעמית - לא חוזרת
מישהו ב נרכש
לִפנֵי